Marknad

Uppdaterade aldrig igår, sorry, men var nämligen i Landskrona och åt väldigt god mat. Valde lamm och potatis!
Morfar fyller år imorgon så han bjöd ut oss och några släktingar på mat. Efter det stack jag ut med Amanda och senare hem till mig och såg på Twilight för den 10:de gången (för mig).

Idag: Jobbade först och sen åkte jag och min familj vidare till Åstorp och gick på marknaden där. Jag köpte ett par brillor och en Twilight 3D plansch.
Min syster fick skoskav påvägen till bilen så vi körde inom familia för att köpa ett par skor till henne..
Då gick vi rundan, åt glass och jag drog in på Gina och köpte ett par jeans. När vi rundat hörnan gick jag också in i en bokaffär och handlade fyra böcker, en av dem har jag precis börjat med och ska ut och lägga mig i solen och läsa den, (Syskon kärlek av Katarina von Bredow)
Ha det, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0