En ny start?..

Godmorgon alla bloggare! - är uppe ganska tidigt idag fast det är sommarlov och jag är hemma själv med lillsyrran.
Vaknade faktiskt redan vid nio och är fortfarande trött och ganska sugen på att somna om igen fast det går inte för syrran sitter vid speglen och fönar sitt hår. Hon ska nämligen till frisören och jag ska bli hemma och se film eller bara lata mig, jag kanske hinner somna om sen?
I lördags var jag i Helsingborg med familjen. Vi skulle in på akutmottagning för min syster skulle ha sin medicin (?) till öroninflammation. Snacka om att där var mycket folk. Men vi kunde äntligen köra hem efter tre timmars väntetid.

Planer för idag:
 
Städa rummet
 duscha + fixs
 läsa klart min bok

Blir säkert något mer än det men isf skriver jag ett till inlägg senare idag.
kisses amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0