Helsingborgs festivalen!

Förlåt för den dåliga uppdateringen men denna veckan har det varit fullt ös!
I tisdags var ju Klippan här och sen har det varit Helsingborg, Röstånga, Klippan och på Tisdag åker
jag upp till Småland och hälsar på min Farmor! Ganske länge sen och resan kommer vara hemsk. Visst jag gillar åka bil och bara sitta där och kolla ut på allt man åker förbi och försöker memoera det så man minns det till nästa gång man åker upp dit. Och sen sitter man och lyssnar på sin favoritmusik eller på sin favorit radiokanal, som jag brukar göra.
Oftast Rix Fm också eller Nrj. Vilken är din favorit?

Här kommer iallafall några bilder från Helsingborgs festivalen där jag stod i två timmar och väntade på min "role model".. Just det.. Darin Zanyar!

Alla bilder är tagna av mig!!!
(c) Anna Amanda Nilsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0